woensdag 29 april 2015

Mabels zus, Nicoline Wisse Smit, gelukkig met Robert Jan!

NICOLINE WISSE SMIT (44) zette onlangs haar hooggehakte voet voor het eerst in haar leven op de rode loper voor een filmpremière. En wel die van Isa Hoes' De Onsnapping. Het zusje van MABEL WISSE SMIT (46) zegt daarover: ‘Ik heb in mijn leven al heel wat spannende en leuke dingen meegemaakt, maar dit is een debuut voor mij. De reden dat ik vanavond ben gekomen, is dat ik al jaren bevriend ben met ISA HOES, die ik via gemeenschappelijke vrienden heb leren kennen. Deze mooie avond voor haar wilde ik niet missen en ik heb genoten. Als je hier íets voelt, dan is het wel dat Nederland van Isa houdt, en dat kan ik natuurlijk onderschrijven.’ 



Nicoline Wisse Smit vriendin van Isa Hoes

Nadat Nicoline eerder getrouwd was met de vader van haar vijftienjarige dochter Lotte, is er nu een nieuwe liefde in haar leven. ‘Robert-Jan is mijn liefde, zoals ik dat altijd noem. Ook wij hebben elkaar via wederzijdse vrienden leren kennen, en we zijn alweer een paar jaar gelukkig met elkaar. Héél gelukkig, kan ik wel zeggen.’ Wie de (achter)naam van Nicoline hoort, denkt natuurlijk meteen aan haar bekende zus Mabel en het drama dat haar overkwam met het overlijden van haar echtgenoot PRINS FRISO . Nicoline en zij hebben een zeer goede relatie, dus het was aan haar om Mabel te steunen tijdens haar donkerste momenten? ‘Natuurlijk steun ik mijn zus waar en wanneer ik kan,’ aldus Nicoline. ‘En ik kan u zeggen dat ze het heel goed doet. Meer wil ik daar niet over kwijt.’


  • ARPAD BUSSON NIEUWE LIEFDE PRINSES MABEL WISSE SMIT: LEES HIER
  • PRINSES BEATRIX ONTMOET ARPAD BUSSON: LEES HIER
  • ARPAD BUSSON EN ZIJN BEROEMDE EXEN: LEES HIER
  • DAVID JAN BRONSGEEST verovert hart ISA HOES! Lees hier
  • Mark Rutte relatie met Mabel Wisse Smit: lees hier
  • Alexander Pechtold gescheiden van Froukje: lees hier
  • Diederik Samsom in (relatie)crisis: lees hier
  • Fleur Agenma en Leon de Jong krijgen dochter: lees hier
  • Frits Wester ging aan de lopende band vreemd: klik hier
  • Hebben ISA HOES en BARRY ATSEMA verkering? Lees hier

  • XOXO,
    Roddelvrouw

    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen