vrijdag 12 december 2014

ARIE BOOMSMA RELATIE MET ROMY HOUWER!

Arie Boomsma heeft een nieuwe vlam. De dame in kwestie heet Romy Houwer. Ze is model en docent Nederlands. Verder staat ze bekend als innemend, leuk en lief. Het kersverse koppelt deelt samen de liefde voor elkaar én een nieuwe tatoeage. Kennelijk in, want Johnny de Mol en Shima gingen hen al voor. 



Vriendin Arie Boomsma is Romy Houwer

‘Die van mij is alleen wat groter en robuuster,’ zegt Arie tegen Story. ‘Dat zou bij Romy niet op haar arm passen. Ik laat jaarlijks een tatoeage zetten. De ene keer betekent het iets, de andere keer niet. Ditmaal was het een gezamenlijk symbool van Romy en mij. Het gaat heel erg goed tussen ons. Ik zit in een heel fijne flow in mijn leven. Ik ben gelukkig!’




Romy Houwer bij opening sportschool Arie Boomsma 


Arie Boomsma hield Romy Houwer lange tijd in de luwte, maar op de opening van zijn eigen sportschool prijkte zij aan zijn zijde. ‘We hebben het heel erg fijn met elkaar, en we doen er alles aan dat zo te houden.’ Zal Romy uiteindelijk ook degene zijn die Arie’s kinderwens vervult? Dat de presentator graag kinderen wil, is geen geheim. ‘Bij een vrouw tikt de klok, maar ik voel dat zelf ook,’ zei hij eerder. ‘Alleen maakt het voor een man niet zoveel uit als hij op oudere leeftijd vader wordt. Ik zou het dolgraag willen meemaken.’ Arie is niet van gedachten veranderd. ‘Natuurlijk wil ik vader worden. Maar daar wil ik voorlopig verder niets over zeggen...’ Mmm, het duurt vast niet lang voordat Romy Houwer zwanger is. 



Arie Boomsma eerder samen met Kieu Vuong en Samira Maas

Na twee eerdere liefdesbreuken duurde het even voordat Arie weer geloofde in de liefde. ‘Het is moeilijk om iemand toe te laten, terwijl ik goed besef dat dat het anker is dat ik nodig heb. Een vrouw die mij kan temmen en mijn vreemde leven begrijpt,’ zei hij nadat zijn vriendin Kieu na dertien jaar de handdoek in de ring gooide en ook zijn relatie met Samira op de klippen was gelopen. Met Kieu had hij gedacht oud te worden. ‘Ik dacht dat ik met Kieu zou gaan trouwen en dat we voor de rest van ons leven samen zouden zijn. Maar zij besloot anders. Het is mijn schuld dat ze is opgestapt. Zij moest zich te veel voegen naar mijn leven.’ Arie stortte zich na de breuk in het vrijgezellenleven, maar was daar niet echt gelukkig mee. ‘Van al die korte affaires werd ik erg onrustig.’ Met mooie Samira wilde Arie echter méér dan een korte affaire. De presentator verloor zijn hart, en dat Samira zwanger was van haar ex, was voor Arie geen reden haar te laten gaan. Samira hield de boot af, en het kostte Arie een halfjaar om haar te veroveren. ‘Eigenlijk pas nadat haar zoontje was geboren, is het tussen ons echt wat geworden.’ Maar vorig jaar september liep ook deze relatie op niets uit. En toen was daar model Romy Houwer, die Arie op yogales leerde kennen. De vonk sloeg plotsklaps in alle hevigheid over.


  • Arie Boomsma en Romy Houwer: trouwen en baby! Lees hier
  • DOCHTER ROMY HOUWER EN ARIE BOOMSMA GEBOREN: LEES HIER


XOXO,
Roddelvrouw

2 opmerkingen:

  1. Bronnen misschien toch niet helema goed gecheckt, Romy is zeker geen yoga docent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. er staat ook nergens in de tekst dat ze yoga docent is. (Niet goed gelezen misschien?)

    BeantwoordenVerwijderen